Wednesday, August 22, 2012

Tips!

Måste bara tipsa om en sida för er som är sugna att köpa tillskott, proteinpulver och liknande. Jag har letat efter en sida där jag kan beställa några burkar celsius, utan att frakten kostar lika mycket som beställningen. Nu har jag hittat den: MMSports. Frakten går på bara 29 kronor, till skillnad från de flesta andra sidor där den ligger på 69-79 kronor. Själva celsiusburkarna är också billigare än till exempel gymgrossistens vilket var ett extra + för mig.




Förutom celsiusburkarna klickade jag hem lite ätbart. Har länge varit sugen på att testa några recept på nyttiga bakverk som jag hittat i en av mina favvobloggar och nu är det snart dags.

Jag tillhör dem som tycker att ska man äta godis så äter man hellre riktigt, onyttigt godis än halvnyttigt men inte lika gott godis. Men de här recepten är så nyttiga att de med gott samvete går att ätas till mellanmål och det är något jag gillar skarpt.

No comments:

Post a Comment