Monday, August 13, 2012

morning!



God morgon! Idag jobbar jag eftermiddag, men vaknade halv 7 och kunde inte somna om så istället har jag haft en mysmorgon med bloggläsning, ansiktsmask och ett par koppar kaffe.

Nu sitter jag bänkad framför ett av mina favoritprogram, Biggest Loser. Man kan ju inte annat än att imponeras av dessa människor och deras bedrifter. Tänk att gå från att missbruka mat till att genomgå en så stor livsstilsförändring både psykiskt och fysiskt. Jag blir sjukt peppad att träna när jag ser på det här programmet.

Gymmet får dock vänta till halv tre, för idag har jag bestämt tid för att träna med en träningskompis. Det ska bli kul med lite omväxling då jag nästan uteslutande tränar själv, i min egen värld med bara ipoden som sällskap. Roligt också att få lite tips på nya övningar, det är så lätt att träningen blir enformig när man tränar själv.




Både jag och Amanda som jag ska träna med idag åker snart utomlands. Jag om två veckor, hon redan imorgon(!!) så detta får bli dagens motivation. Vem vill inte likna en Victoria's Secret modell på beachen? Förmodligen de sundaste och mest vältränade supermodellerna som finns.

No comments:

Post a Comment