Friday, August 10, 2012

freakin' friday

Just nu är väl alla glada att det är helg, alla utom stackars Anna som måste jobba ända till 23.00 ikväll. Jag fick veta igår att jag skulle bli omfördelad på jobbet idag och har varit smått irriterad (riktigt förbannad) över det halva dagen. Kanske för att jag är i en känslig period just nu där jag inte har mycket till trygghet i livet, och när tryggheten rycktes bort även från jobbet så var det som om något brast. Jag vaknade mitt i natten inatt och fick sån ångest att jag inte kunde somna om på säkert en timme.

Men nu är kvällen snart slut, det har gått bra hittills och imorgon är jag tillbaka igen på älskade gruppbostaden. Det kanske behövs ibland att någon rör om lite i grytan så att man uppskattar vad man har.

För övrigt har jag varit hos Linda och fixat till frisyren idag. Kände att jag behövde en förändring så jag bad henne klippa lite kortare än vanligt, och my god vad ovant det känns nu! En decimeter försvann från mitt älskade, slitna hår som också blev nån nyans ljusare.






 Säg hej till den nya Anna!

No comments:

Post a Comment