Wednesday, August 15, 2012

Onsdagen

Jag har varit ledig idag, mycket välförtjänt måste jag tillägga för jag har jobbat hela helgen och ska jobba också nästa helg. Dagen har ägnats åt gym, solning på föräldrarnas altan och tvättstuga (som ännu pågår).



Dagens träning blev bröst och triceps: Bänkpress med hantlar, lutande hantelflyes, dips i maskin, tricepskickback, tricepspushdown. Ett kort pass, för det sista man ville idag var att spendera mer tid än nödvändigt inomhus. Måste ju ta vara på den lilla sol man blir erbjuden här uppe i norr.

Avslutade med tre plankor, idag på 1 minut och 5 sekunder. Det går framåt, sakta men säkert.

 


(Och angående det här med "lättklädda" bilder i bloggen - strunt samma! Jag hade mina funderingar innan jag la upp bilden, men äsch, hade jag varit utomlands hade jag kunnat lägga upp en bikinibild utan att någon hade höjt på ögonbrynen. Jag är för gammal för att bry mig i "vad folk ska tycka")

No comments:

Post a Comment