Tuesday, August 7, 2012

God morgon

Igår kom jag hem efter en helg i Piteå. En helg som bestått av sol, shopping, Noliamässan, stugan och en hotellnatt på havsbadet. Helgens fusk blev en glass på stan och alldeles för mycket alkohol + sängliggande en hel dag på grund av den dumma alkoholen.

Jag kan ju säga att det kommer dröja ett tag innan jag blir full igen. Det är inte många gånger jag har festat den här sommaren och först nu inser jag hur underbart det har varit att vakna upp på lördags- och söndagsmornarna och må bra! Och när man dricker för mycket så är det inte ens kul, och absolut inte värt det.

De kommande veckorna blir lugna, då ska jag istället fokusera på träning och bra mat inför Spanien den tjugoåttonde. Åh vad jag längtar!



Nu bär det snart iväg på gymmet för lite rygg- och bicepsträning, och direkt efter det till jobbet.

No comments:

Post a Comment