Thursday, August 16, 2012

dagens workout

Dagens träning, check!

Det var egentligen dags för ben och mage på gymmet idag, men eftersom det var så fint väder tänkte jag att jag kanske orkar med en springtur senare. Så det blev rygg, axlar och biceps istället. Nästan samma upplägg som i förrgår.

När jag kom från gymmet fick jag den briljanta idén att snöra på mig löparskorna och ta en springtur direkt efter träningen, i strålande sol och på tom mage. Jag valde också den fina vägen efter elljusspåret från tallbackaskolan och mot golfbanan. En väg som i princip består av backar. Jag kanske inte behöver säga att det inte gick sådär jättebra?

De värsta 3,6 kilometerna i mitt liv. Jag kämpade mig upp för alla uppförsbackar, men till slut var jag tvungen att tillåta mig att promenera i nerförsbackarna. Åh vad jag är besviken på mig själv, men försöker att ändå vara positiv och tänka att en dålig springtur är bättre än ingen springtur. För så är det ju!




Nu sitter jag hemma hos familjen, vi ska äta grillat till middag. 





No comments:

Post a Comment