Monday, October 1, 2012

Tillbaka efter helgen

Lördagen var jättetrevlig. Vi började med middag hos Amanda, sen for vi till öltältet på stan. Det var längesen jag var ut här i Gällivare, senast i våras tror jag, men jag är glad att jag väntade till nu i helg.

Storstäder i all ära, men det jag älskar med att fara ut i Gällivare är att man alltid träffar så mycket folk man känner. Det måste vara den stora fördelen med att bo i en sån liten stad (där det inte finns mer än högst två krogar att välja mellan).



 

 
Helgens roligheter har dock resulterat i ett katastrofalt matintag. Förutom x antal glas cider och vin, har det slunkit ner en pizza på lördagsnatten, en kebabtallrik och lite godis dagen därpå. Jag kanske inte ens behöver säga att jag inte alls känner mig i form idag..

Börjar därför veckan på bästa sätt, med ett besök på gymmet!

No comments:

Post a Comment