Wednesday, October 3, 2012

Jag är kär

Kan man vara kär i ett par byxor? Jag är iallafall hopplöst förälskad i mina nya träningsbyxor från Drop of Mindfulness. Åh vad de är sköna, och åh vad de är snygga och de sitter helt perfekt!


 
 
Igår lagade jag middag med Jakob innan jobbet, ugnspannkaka med bacon. Blev huuur gott som helst, och ännu godare när man äter den med egenplockade hjortron.


 
 

Jag har precis varit och tränat, ätit pannkaksrester och nu sitter jag här och bloggar bara för att göra vad som helst utom att plugga. Sjukt hur det blir så himla viktigt att göra andra saker, precis när man har tänkt sätta sig ner och öppna skolböckerna.. Skärpning Anna.

2 comments:

  1. Vad använder du för recept? Är det ett vanligt pannkaksrecept (vetemjöl, ägg, mjölk, salt)

    ReplyDelete