Monday, October 1, 2012

Benpass

Hemkommen lagom svettig efter ett helt okej benpass. Gymmet, som brukar vara så gott som folktomt vid lunchtid, var smockfullt av pensionärer.

Inget ont om pensionärer som gymmar, jag tycker det är hur grymt som helst, men många av dem har en tendens att använda maskinerna som stolar. Det vill säga, de sitter kvar på platsen utan att använda maskinen medan de pratar med sina vänner. Ingen big deal, men lite småirriterande när man vill få till ett bra pass men tvingas att vänta 5-10 minuter bara för att få tillgång till en maskin.


 
 
Passet:
Uppvärmning cykel 2,5km
 
Benpress
Utfall m. viktskiva
Raka marklyft
Bencurl
Benspark
Insida lårpress
Utsida lårpress
Cable glute kickback
 
Försökte mig även på några höftlyft, men kände mig alldeles för obekväm, haha.
Det blir något att jobba på.


Nu har jag slängt i mig lite chili con carne med sallad, kanske borde passa på att plugga lite innan nattjobb.

No comments:

Post a Comment