Tuesday, October 16, 2012

Workout equals brownies

Dagarna går alldeles för fort när man jobbar förmiddag.. Förmodligen för att jag har så svårt att kliva upp tidigt och det resulterar i att jag sedan är trött hela dagen.

Jag var verkligen tvungen att övertala mig själv att pallra mig till gymmet idag efter jobbet, ville egentligen inget hellre än att åka hem och parkera mig i soffan med ett glas julmust. Men efter lite betänketid drog jag mig ändå dit och genomförde ett halvtaskigt benpass. Det var fullt med folk, jag var hungrig och jag kände att jag inte alls kunde pusha mig själv. Nästan så att jag ångrade att jag ens for dit..

 
MEN middagen hemma hos mamma smakade desto godare efter att man fått svettas lite, och nu kan jag med gott samvete äta några av mina nybakade "nyttiga" brownies till fotbollsmatchen.

No comments:

Post a Comment