Tuesday, October 23, 2012

Bad days

Jag har mått rätt dåligt den senaste tiden, riktigt dåligt vissa dagar. Jag har inte haft lust att göra just någonting alls och dagarna har ägnats åt jobb, mat och i bästa fall träning. Och jag är helt övertygad om att ifall jag inte hade haft träningen, hade jag hamnat i någon sorts höstdepression. Fast inte ens träningen har känts speciellt rolig på senaste..

Min första tanke med det här inlägget var att säga: Nu är jag less på det här, nu blir det skärpning! Dags att börja se framåt, lämna det gamla bakom sig och aldrig någonsin se tillbaka. För min egen skull. För jag orkar inte ha det såhär längre.

Men jag har insett att det fungerar inte riktigt så, det är inte så enkelt. Vissa dagar är bra dagar, andra är dåliga. Det går lite upp och ner. Sånt är livet. Det enda man kan göra är att rida ut stormen och göra sitt bästa för att inte gå under med den.



2 comments:

  1. hey, känner igen mig som fan, bara att bita ihop och ta dagarna var och en för sig! /ellinor

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo jag vet, man har inte så mycket till val..

      Delete