Monday, October 8, 2012

Positivt och negativt

Positivt: Nu är sista muntliga uppgiften gjord, och det gick hur bra som helst! Jag ska bara skicka in mina skriftliga grejer, sen är jag fri, och det ska bli så himla skönt.

Pluggfrukost: Bananpannkaka med blåbär
 
 
Negativt: Jag var på gymmet efter att jag hade gjort redovisningen. Det gick inte alls bra, hade inte alls samma ork som jag brukar. Hade bara ätit den där bananpannkakan på hela dagen så det kan ju ha att göra med det..
 
Hur som helst, nu funderar jag på att göra om göra rätt och fara tillbaka till gymmet på kvällen när det är mindre folk. Jag har ju faktiskt längtat efter att få ta ut mig ordentligt vilket jag inte fått göra på ett tag eftersom jag har varit sjuk. Längtar efter att svettas! Men jag får se, annars blir det nog bara en lugn promenad med mysmusik i öronen.

No comments:

Post a Comment