Tuesday, October 9, 2012

Bra på många sätt

Idag känns som en bra dag. Det har varit så skönt att veta att redovisningarna är klara, jag har kunnat slappna av på ett sätt som jag inte gjort sen Januari kanske. Inte bara det, jag fick reda på att jag var ledig idag (trodde att jag skulle jobba em) och mitt "dåliga" bröstpass igår var kanske inte så dåligt som jag trodde för jag har fått en riktig träningsvärk av det.

Idag blev det både ett benpass (tror aldrig jag har svettats så mycket på gymmet), och en promenad/jogg på 5km i regnet.


Passet:
Uppvärmning 4km cykel
 
Benpress
Utfall m. viktskiva
Djupa knäböj (med lätta vikter)
Raka marklyft
Benspark
Bencurl
Höftlyft (fötterna på step platta)
 Kickbacks i kabelmaskin
 
 
Igår lagades fisksoppa av mammas recept, vilket innebär att jag nu har minst en veckas mat i kylen, och det blev också dagens återhämtningsmål efter träningen. Helt perfekt, eftersom jag har planerat att skära ner på kolhydraterna, men det är helt omöjligt att äta fisksoppa utan ett gott bröd.. Men är det någon gång på dagen jag inte utesluter kolhydrater så är det direkt efter träning.
 
 
 
Nu består resten av kvällen utav soffmys med tända ljus, lite morotsstavar och någon bra serie.



No comments:

Post a Comment