Tuesday, July 3, 2012

Nej nej neej..

Nu har benhinnorna börjat förstöra min löpning igen. Tänkte ta en springtur hem till mina föräldrar igår kväll, jag hann inte mer än drygt en och en halv kilometer innan det började göra så ont att jag var tvungen att sluta springa. Det gick int ens att gå ordentligt utan jag fick i princip halta fram till vägen och ringa efter skjuts. Det känns jättetråkigt, och sjukt jobbigt när man inte vet vad orsaken till varför jag får ont. Jag trodde först att det hade att göra med skorna, eftersom att jag inte har känt av någon smärta sen jag började springa med mina Nike free skor, men det var med de skorna jag sprang igår så tydligen är anledningen någon annan.


Vädret gick inte att klaga på iallafall, helst eftersom SMHI hade lovat regn hela kvällen. Det är så härligt att springa i kvällssol, så fridfullt på något sätt. Som meditation fast med hög puls.

No comments:

Post a Comment