Monday, July 23, 2012

Bästa måndag!

Nu har gymmet öppnat igen, gissa om jag är nöjd! Rev av veckans första pass lite snabbt innan jobbet idag, bröst och triceps blev det. Jag är inte helt nöjd med passet men en halvtimme var allt som hanns med eftersom jag snoozade alldeles för länge på morgonen och blev sen med frunchen. Jaja, shit happens.



Helgen har spenderats i stugan i Piteå, där vi bara har tagit det lugnt, badat bastu och vilat upp oss. Härligt att få andas lite havsluft innan sommaren är över.

Det blir nog en sväng till dit i sommar, man får ta vara på dagarna när man jobbar varannan helg och då ligger ju Piteå på lagomt avstånd för en minisemester.


Lyx med stuga vid havet


Nu ska jag titta några avsnitt av ett av mina favoritprogram, Masterchef Australia, innan jag hoppar i säng. Ska försöka komma i säng snart så att jag vaknar i tid imorgon, det står gym på schemat innan jobbet och försovning är förbjuden!

No comments:

Post a Comment