Wednesday, July 18, 2012

Glädje i träningskläder

Har spenderat kvällen på H&M:s hemsida. De har nämligen släppt sin höstkollektion på onlineshoppen idag! Vilket innebär massor av snygga (och billiga) kläder, och framför allt träningskläder. Jag har klickat hem dessa, tillsammans med 17 andra plagg, både vanliga och träningskläder.



 Jag har märkt på sistone att jag har börjat spendera allt mer pengar på träningskläder istället för vanliga kläder. Jag går också gärna omkring i träningskläder även när jag inte alls planerar att träna, på jobbet till exempel är det mer regel än undantag att jag har på mig ett par träningstights. Gärna sport-bh också om det passar till tröjan.

Men det är ju för att träningskläder inte bara är snygga, de är så himla bekväma! Mjuka, följsamma material och inga jobbiga knappar och bh-byglar som skaver. Hade jag bara fått välja en typ av kläder att ha på mig livet ut, så hade det nog varit träningskläder.

1 comment:

  1. Hej bruden! :)
    Tänkte faktiskt messa åt dig att h&m hade kommit! Fastnade också bland deras träningskläder! Det är inte illa ;) Men är så osäker på vilken storlek man ska ta!!Har du någon aning om dom är små eller stora i storleken?? Hoppas att din smärta har gett sig!Synd om så snygga skor inte skulle vara bra!! Bamsekramar från Jessan

    ReplyDelete