Monday, July 16, 2012

Kvällsspring

Jobbade eftermiddag idag, så jag passade på att göra dagens träning direkt när jag slutade. Körde till min föräldrars hus och lämnade igen Forden som jag har lånat i helg när de har varit bortresta, sedan blev det löpning därifrån hem till mig. 4,2 kilometer visade Nike+ appen när jag pustade ut utanför lägenhetsporten.

Träningsoutfiten var orange och rosa idag, allt för att matcha nya skorna. Tröjan är beställd för många år sedan från asos, men knappt använd alls. Jag trodde den var för kort eller att det var något annat fel på den, men när jag provade den idag så var den ju helt perfekt. Härligt luftig också, vilket är bra när man svettas. Och orange! Kanske den snyggaste träningsfärgen, och jättefint när man har fått lite sommarbränna.


No comments:

Post a Comment