Wednesday, July 11, 2012

Ledig dag

Idag är jag ledig i dubbel bemärkelse. Det är min lediga dag från jobbet, och jag har också tagit en vilodag från löpningen idag så att det förhoppningsvis känns bättre i benen nästa gång jag springer. Tog en sväng på gymmet istället och körde slut på mage och ben. Hoppas på träningsvärk i ben och rumpa imorgon!

Jag har även hunnit med lite solning på mina föräldrars altan. Det är ju himla bra att man kan hälsa på dem när det är fint väder, när man inte har någon egen balkong. Har jag ingen bil brukar jag ta en springtur eller promenad till dem vilket är helt perfekt för mig som helst vill ha ett mål på min springtur.

Solar i nya sport-bhn från Champion

Har man tur blir man bjuden på middag när man hälsar på,
ugnspannkaka med iskall hjortronsylt till exempel

No comments:

Post a Comment