Sunday, July 15, 2012

Jobbhelg

Jag jobbar hela den här helgen så det är inte mycket annat som hinns med.. Jobba, äta sova. Men måste bara säga att jag trivs sjukt bra med mitt jobb just nu! Man brukar ju ha sina dippar då och då när allt känns tungt, men just nu känns allt bara kul. Jag har alltid trivts extra bra på Tranbäret jämfört med många andra arbetsplatser, tycker de har sån himla bra personal. I år har vi fått jättebra sommarvikarier också, så det gör nästan ingenting att man inte har någon semester i sommar.

Däremot den 25 augusti tar jag semester! Då tänkte jag lämna landet en sväng, vet dock inte ännu vart. Eller med vem. Kanske slutar det med att jag får åka själv men isåfall gör jag det, någon gång i livet måste man ju våga. Spanien funderar jag på, kanske Palma.

Glad snorklare i Egypten


No comments:

Post a Comment