Thursday, July 12, 2012

Löpning och grillning

Jag fick min önskan uppfylld. Träningsvärk i både rumpa och ben idag, åh härliga känsla! Och det bästa av allt - trots träningsvärken och trots att jag haft problem med benhinnorna så tog jag en springtur längs byavägen imorse. Den slutade på drygt 7 kilometer!!! Åh det känns så himla bra att kunna springa igen utan smärtan! Och 7 kilometer är dessutom något av ett rekord för mig. Jag kan inte ens beskriva hur nöjd jag känner mig just nu.

När jag kom tillbaka från löpturen blev det grillat till lunch innan jobbet. Flankstek med pommes, potatissallad, vitlöksbröd och grillade grönsaker. Yum!





Jag älskar att vara i byn. Det är liksom skönt att komma bort från vardagen, även om vardagen bara ligger en kvarts bilfärd därifrån. Man tar med massor med god mat, en flaska vin, några bra böcker och filmer, och sen slappnar man bara av och njuter av att det finns precis lagom mycket att göra. 

1 comment:

  1. Hej fina Anna!! =)
    Oj, shit vad lång väntetid hos frissan...inte skoj att måsta vänta så länge när man vill göra slingorna typ nu!!

    Nåmen om du inte pallar och vänta tills Augusti månad går det ju att lösa på hemmaplan!! ;)

    Vad härliga bilder du lagt upp här på bloggen!

    Jag börjar jobba den 18/7 igen!!
    Hoppas vi ses då!
    Önskar dig en trevlig helg!
    Mvh Malin

    ReplyDelete