Wednesday, September 12, 2012

Hej onsdag

God morgon!

Jag har varit uppe sen halv sju, hunnit med att duscha, äta frukost och ett par koppar kaffe, och hunnit
plugga en del. Nu är jag snart påväg till gymmet för att få en riktigt grym start på dagen.



Idag åt jag fil och flingor till frukost, men igår testade jag ett löjligt enkelt recept på bananpannkakor från en av mina favoritbloggar. Blanda bara ett ägg och en mosad banan (jag hade i lite kokosflingor också) och stek i stekpanna. Helt klart en ny favorit!

(På bilden har jag turkisk yoghurt med vaniljpulver som tillbehör, men tyckte inte alls att det passade, så jag åt dem bara som de var med lite kokosflingor på toppen)

Mums!

2 comments:

  1. testa att blanda hallon/blåbär med kvarg och lite vaniljpulver det är jättegott till :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack för tipset, det ska jag absolut testa! :)

      Delete