Thursday, September 20, 2012

Dagens

Jag har egentligen ingen tid till att göra något alls utöver att plugga, men idag vid lunchtid tog motivationen slut, så jag valde att utnyttja tiden till en sväng på gymmet istället för att bara sitta och stirra på datorskärmen. Det blev ett benpass, helt ensam på gymmet (bästa tiden att träna är på lunchtid).
 
Passet:
Uppvärmning cykel 5 min
 
Utfall med viktskiva
Benpress
Bencurl
Benspark
Liggande bencurl
Insida lårpress/adduktion
Utsida lårpress/abduktion
Raka marklyft
 
 
Det känns verkligen som att träningen bara går på rutin nu, samma gamla övningar och inga ökningar av vikter heller (förutom på raka marklyften men där började jag typ från noll eftersom jag inte kände att jag hade tekniken inne). Lite tråkigt, men å andra sidan är det kanske bäst nu när jag har skolan att fokusera på.
 
 
Fick hem snyggaste linnet från H&M idag.
 
 
Nu fortsätter kvällen med liite mer plugg innan hopp i säng. Upp tidigt imorgon så jag hinner plugga några timmar innan jobbet. Livet är inte jättekul just nu.

1 comment:

  1. Woho! Tack för finaste kommentaren:)
    Du verkar vara en supertuff tjej. Gillar linnet. Pepp och kramar!! ;)

    ReplyDelete