Tuesday, February 5, 2013

Februari

Nu är det äntligen Februari och dags för att leva lite hälsosammare i en månad! Jag måste väl erkänna att jag inte började månaden speciellt bra då lördagen innefattade inget mindre än thaimat till middag, lite för mycket alkohol och en pizza till "kvällsfika".



Men eftersom jag har tänkt ge mig själv en "fuskdag" i veckan så får väl det räknas som den första (om än lite väl extrema) fuskdagen. Nästa gång blir det väl kanske en måltid som är lite onyttigare.

Den här veckan har iallafall startat bra. Igår hade jag jobb plus lite ärenden att göra, men hann ändå med ett kort magpass på gymmet som gett en härlig träningsvärk idag:
Plankan x3
Russian twists
Omvända crunches
Sidoböj

Nu gäller det bara att sköta kosten också, så kanske det poppar fram några magrutor snart?

No comments:

Post a Comment