Tuesday, February 12, 2013

Good to be back

Igår försökte jag att känna efter ända ut i tåspetsarna om jag var frisk nog att träna. Det är svårt! Det sista jag vill är att förkylningen ska blossa upp igen, då väntar jag hellre med träningen någon dag extra, men det kändes faktiskt bra i både hals och näsa så jag for iallafall. Tänkte att man kan ju köra lite lugnt bara.

Ett rygg- och bicepspass blev det, och det kändes så himla skönt att vara tillbaka! Man uppskattar aldrig att vara frisk så mycket som dagarna efter att man varit sjuk.


På kvällen efter jobbet slängde jag ihop några semlor, det får väl bli veckans fusk då. Det blir trist att ha "slösat" bort det så tidigt på veckan och inte få unna sig något till helgen, men det är ju bara fettisdag en gång om året. Jag får leta upp lite nyttigt gotte att äta till helgen istället.

No comments:

Post a Comment