Tuesday, February 5, 2013

lycka

Förresten så känns det som att alla bitar håller på att falla på plats nu. Jag kan inte ens börja beskriva hur sjukt otroligt jäkla underbart det känns. Livet är så himla fint just nu!


 Förra veckan tog jag äntligen tag i det jag haft en enorm ångest över och skrev ett långt mail till min lärare. Igår for jag förbi dit och pratade med henne om hur jag ska göra med skolan. Jag har äntligen fått tillbaka motivationen att göra något av mitt liv, och det känns så bra att ha tagit första steget på nytt. Och jag vet att det var dumt av mig att inte göra det ordentligt från första början, men nu är det som det är. Ingen idé att se tillbaka med ångest över det jag inte gjort tidigare, utan nu gäller det att se framåt, mot vad jag vill uppnå. Och göra mitt bästa för att det ska gå vägen den här gången.

No comments:

Post a Comment