Wednesday, January 16, 2013

Nya tag

Idag förklarade jag mig själv frisk och gjorde ett besök på gymmet för att fira. Åkte dit på rasten och körde ett kort magpass. Men usch vad tydligt det märks att man har varit sjuk, jag hade inte i närheten av samma ork som jag brukar ha. Allra tydligast märktes det på plankorna, som jag bara klarade halva tiden av vad jag normalt brukar, och då höll envisheten ändå mig kvar tills hela kroppen skakade de sista sekunderna.

Nåja, det är väl bara att gilla läget och köra på extra hårt i ett par veckor så är man snabbt tillbaka! Jag har nyss bokat mitt livs första gruppträningspass till imorgon förmiddag. Core blev det, kanske inte mitt smartaste drag då jag körde mage idag, men äsch.


Snart?

Jag har inte tränat i grupp sen jag gick i skolan, så det känns faktiskt lite nervöst, men samtidigt roligt, och jag är annars så dålig på att träna just core så det är nog välbehövligt med ett instruktörslett pass. Kanske man får lite tips till sin egen träning.

No comments:

Post a Comment