Thursday, January 17, 2013

Gårdagens pass

Idag verkar det som att jag får vara ledig. Lite tråkigt då jag sett fram emot att jobba på mitt favoritställe, men samtidigt välbehövligt, för jag är helt slut efter gårdagen.

Corepasset var hur bra som helst, något jag definitivt kommer att gå på igen. Vissa av övningarna brukar jag köra själv, (typ plankor och russian twists) men det blev ett helt annat tempo på passet. Ibland behöver man någon annan än en själv som pushar en till att ge det där lilla extra och fortsätta några sekunder till!


Jag följde upp passet med ett litet rygg- och bicepspass på gymmet innan jobbet och på kvällen blev en plats ledig på yinyogan så jag passade på att testa den också. Det kändes dock inte som något för mig, kändes inte som att det riktigt "tog" någonstans och mina förhoppningar med yogan är främst att stretcha ut kroppen och bli vigare. Nästa gång jag bokar blir det någon annan sorts yoga. Däremot fungerade yinyogan perfekt som avslappning, jag har sovit som en stock inatt och jag känner mig ännu helt avslappnad i kroppen.

Frågan är om man orkar göra något alls idag?

No comments:

Post a Comment