Wednesday, November 21, 2012

Tapetsering

Jag har haft lite kaos hemma hos mig i helg eftersom jag har fått vardagsrummet tapetserat av mina föräldrar. Eftersom det inte hunnits med på en dag, utan tre med förarbetet inräknat, så har jag fått bo i sovrummet med alla mina möbler tills vidare. I måndags kväll blev de dock färdiga och jag har flyttat tillbaka möblerna till vardagsrummet (vilket var som ett träningspass i sig).

Före:
 
 
Efter:
 

(inte färdigmöblerat ännu, så det ser lite tomt ut)
 
Åh, jag trivs så mycket bättre i mitt "nya" vardagsrum. Innan ville jag knappt vistas där inne, det kändes inte som hemma. Nu är det enda som saknas en sväng förbi IKEA för att inhandla en större tv-bänk och några hyllor, och att leta igenom mina fotomappar efter bilder att förstora.

No comments:

Post a Comment