Tuesday, November 6, 2012

Hej motivation!

Har inte orkat skriva på ett tag, det blir så ibland.. Nu känns det dock som att vinden har vänt och livet är just lite bättre än innan.


 

Helgen har varit fantastisk, men den har också inneburit alldeles för mycket onyttigheter. Alkohol, pizza, chips - och så vidare. Man måste få släppa på tyglarna lite ibland, men nu är det back on track. Motivationen är på topp, jag har hunnit med veckans två första pass på gymmet (bröst/tric./axlar, ben) och en pw.

Planen är att fortsätta i samma anda hela månaden, sedan kommer ju December med allt vad det innebär (glögg, pepparkakor, julmat, juldags- och nyårsfirande) och då får man tillåta sig att njuta lite extra, och inte fundera så mycket över hur nyttigt eller onyttigt det är. Fast jag kommer självklart inte sluta besöka gymmet för det.

ETT litet fusk har jag dock inplanerat redan idag, något jag har längtat efter lääänge och som jag inte kommer kunna stå emot att smaka på. :)
 

No comments:

Post a Comment