Friday, November 9, 2012

Ledig fredag

Ledig Fredag idag, så jag stängde av larmet på mobilen och tog en välbehövlig sovmorgon. Vanligtvis brukar jag inte gilla att vara ledig och inte ha något planerat, lika att jobba då liksom, men ibland kan det ju behövas.

For på gymmet och körde bröst, triceps och axlar för andra gången den här veckan, efter det åkte jag hem och lagade risgrynsgröt.

 
 
Jag vet att risgrynsgröt kanske inte är helt optimalt när man ska vara hälsosam, med snabba kolhydrater och det. (Och nej, jag hade inte brytt mig om det var december men nu i november hade jag som sagt tänkt försöka vara lite extra hälsosam) Men efter träning behöver kroppen energin och trots att det är lite omtvistat ifall man "behöver" äta just snabba kolhydrater efter träning, så måste det ju vara bättre än någon annan tid på dagen. Helt underbart gott var det hur som helst.


No comments:

Post a Comment